پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5399
-
الف
+

اختصاصی: مسعود آب‌پرور به کافه‌فیلم آمد

مسعود آب‌پرور مهمان این هفته اکبر نبوی در برنامه «کافه‌فیلم» خواهد بود.

مسعود آب‌پرور مهمان این هفته اکبر نبوی در برنامه «کافه‌فیلم» خواهد بود.

به گزارش آی‌فیلم، به بهانه پخش فیلم «قتل آنلاین»، مسعود آب‌پرور کارگردان این اثر به آی‌فیلم می‌آید تا پیرامون آن با اکبر نبوی به گفت‌وگو بنشیند.

در خلاصه فیلم «قتل آنلاین» آمده است: در شب عروسی شهاب و لیلا، یکی از دوستان اینترنتی آن‌ها کشته می‌شود. فرهنگ سالاری، پدر لیلا، مشغول پیگیری ماجرا می‌شود، اما به فاصله یک شب دخترخاله شهاب که او هم در "چت روم" آن هاست به قتل می‌رسد. قتل‌ها ادامه پیدا می‌کند و فاصله میان قتل‌ها آن قدر کوتاه است که مأموران در ردیابی‌های شان دچار مشکل می‌شوند.

در این فیلم بازیگران شاخصی چون جمشید هاشم‌پور و شهاب حسینی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مسعود آب‌پرور فارغ‌التحصیل رشته‌ی کارگردانی سینما از دانشکده‌ی سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. او فعاليت در عرصه‌‌ی هنری را به عنوان دستيار كارگردان و با ساخت كليپ آغاز کرد.

از جمله‌ کارهای وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی چون «پری‌ماه» (۱۳۸۱)، «قتل آنلاین» (۱۳۸۴)، «ساعت ۲۵» (۱۳۸۵)، «زائر» (۱۳۸۵)، «خشاب خالی» (۱۳۸۶)، «سرگیجه» (۱۳۸۷)، «برادران عروس» (۱۳۸۸) و «زمزمه» (۱۳۹۰) اشاره کرد.

او همچنین کارگردانی مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «هوش سیاه» را نیز بر عهده داشته است.

برنامه «کافه فیلم» به پخش فیلم‌های شاخص سینمای کشورمان می‌پردازد و بعد از نمایش هر فیلم، آن را با حضور کارگردان یا عوامل فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.این برنامه، پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۵ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۵ و ۱۴:۳۵ روز جمعه می‌باشد.

ب س / س م

نظر شما
ارسال نظر